Installation af Resin på Red Hat 7.1
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 24-11-01 15:39

Jeg er i gang med at installere Resin på Red Hat 7.1, men jeg render ind
i problemer! :)

Jeg har fulgt fremgangsmåden på Cauchos hjemmeside og compilet Resin
selv, dernæst har jeg fulgt fremgangsmåden i denne her tråd:

Resins dokumentation siger så, at
man skal starte servlet runneren ved at skrive:

# <resin home>/bin/httpd.sh

Når jeg gør det, kommer følgende på skærmen:

"/usr/java/jdk1.3.1_01/bin/i386/native_threads/java:
error while loading shared libraries:
libstdc++-libc6.1-1.so.2: cannot load shared object file:
No such file or directory"

Tilsyneladende kan den ikke finde "libstdc++-libc6.1-1.so", jeg søgte
efter den eller lignende på RPMfind.net, men jeg er meget i tvivl om
hvad for een jeg skal bruge. Desuden undrer jeg mig lidt over, at den
overhovedet skal benytte den.

Et tillægsspørgsmål: Hvor meget kan jeg stole på de RPMs, som jeg finder
på RPMfind.net? Det var mest af hensyn til vira og trojans osv...

/Søren

--
Fjern "nospam" fra e-mailadressen, hvis du vil maile til mig!
www: http://www.sjl.dk/

Fra : "René Nielsen"

Dato : 24-11-01 17:12

I artikel <8iOL7.4752$TN1.430317@news000.worldonline.dk>, skrev "Søren
Jacob Lauritsen" <devnull@nospam.sjl.dk>:
> [...]
> efter den eller lignende på RPMfind.net, men jeg er meget i tvivl om
> hvad for een jeg skal bruge. Desuden undrer jeg mig lidt over, at den
Du skal nok tage den nyeste.. (kunne forestille mig at der er en til RH7.2
(mindst fejl o.s.v.) den tager du bare (evt. som src.rpm)

> Et tillægsspørgsmål: Hvor meget kan jeg stole på de RPMs, som jeg finder
> på RPMfind.net? Det var mest af hensyn til vira og trojans osv...
Dem kan du nu godt stole på - vira og trojans... dem er der vist ikke
nogle af der (stedet nr. 1 for at finde den slags... - troværdighed
o.s.v.) så find de rpm du skal bruge - og installere dem..

René

--
Nej - jeg snakker kun for mig selv.. det er mine meninger, ikke andres..
Web : [ http://www.renenielsen.com/ ]

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 24-11-01 17:30

René Nielsen wrote
> Du skal nok tage den nyeste.. (kunne forestille mig at der er en til
> RH7.2 (mindst fejl o.s.v.) den tager du bare
> (evt. som src.rpm)

Det gjorde jeg og nu virker serveren fint! :)

> Dem kan du nu godt stole på - vira og trojans... dem er der vist ikke
> nogle af der (stedet nr. 1 for at finde den slags... - troværdighed
> o.s.v.) så find de rpm du skal bruge - og installere dem..

Okay det er rart at vide! Jeg var nemlig blevet i tvivl!

/Søren