AMD XP vs. AMD XP in box
Fra : KO

Dato : 24-11-01 14:04

Hvad ville i vælge, AMD XP i box eller uden? Hvor meget larmer køleren, i en
AMD XP 1600 Mhz?

Jeg er rigmelig sart, så hvis støjen er mærkbar, så monterer jeg selv køler!

Fra : -=Madsen=-

Dato : 24-11-01 16:42

Det vil jeg også gerne vide, men tror ikke der er nogen som har den endnu i
dk, alle steder på edbpriser har ikke haft den på lager, så vidt jeg ved....

Fra : Dennis Enøe

Dato : 24-11-01 16:59

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvad ville i vælge, AMD XP i box eller uden? Hvor meget larmer køleren, i
en
> AMD XP 1600 Mhz?
der var en OC side som lavede test af en masse kølere (kan ikke huske
hvilken)
den tested bla in a box versionen, den ydede ikke særligt godt køle mæssigt
men støj mæssigt skulle den kunne klare sig nogle lunde, men hvis man bare
er
lidt følsom over for støjen var den ikke noget værd iflg deres tests.

Dennis E