HASTER:Samsung 1.3 Mega pixels Digimax 130
Fra : WormMan

Dato : 24-11-01 12:16

Hejsa

Jeg kan godt nok ikke finde drivere til det her Samsung 1.3 Mega pixels
Digimax 130, som virker i XP. Håber der er nogen der kan hjælpe mig, da jeg
er ved at blive tosset ?-/.

På forhånd tak

Peter

Fra : Ib J

Dato : 25-11-01 13:02

Har du prøvet en af de andre Digimax drivere?
Ser ikke ud til, at der er support på 130'eren endnu.
http://www.samsungcamera.com/com/

mvh
Ib J.

Fra : WormMan