Flere usb porte
Fra : Bjarne Petersen

Dato : 24-11-01 11:45

Hej
Jeg har et soltek sl75kav bundkort i min computer.
Efterhånden er kravet til antal af usb porte steget, de to bag på er ikke
nok.
Er der nogen som ved hvor man kan købe ekstra porte, her tænker jeg på et
lille panel som kan sættes ind i forpladen på kabinettet, i stil med det der
var i den komputer Aldi havde til salg.
Jeg har haft købt to ekstra porte som skulle monteres på udtaget på
bundkortet, men stiktypen var ikke den rigtige desværre. Hvis der er nogen
som ved hvor man køber porte som har et stik der passer på bundkortet, vil
jeg da gerne vide det.
Med venlig hilsen
Bjarne Petersen

Fra : // Overby

Dato : 24-11-01 15:46

Du kan evt. købe en USB-HUB

Fra : -=Madsen=-

Dato : 24-11-01 16:40

Har set er Usb hub til at sætte i en cdrom plads i fronten med 4 usb porte.
hos www.akademisk-datasalg.dk i Aalborg, men er ikke sikker de har den på
deres www, ved heller ikke hvad den koster, men man kan da ringe og snakke
med dem...

Fra : Bjarne Petersen

Dato : 24-11-01 23:52

Hej
Takker, den står på deres side til 199 kr, så den må jeg have.
Hilsen Bjarne