hmm kender nogen denne fejlmeddelse
Fra : fido

Dato : 24-11-01 09:53

Når jeg lukker win2000 ned - eller genstarter, kommer der blå skærm med en
masse 804d07a4 x det samme 4 gange og IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL og maskinen
fryser, jeg har kigget på microsoft technet men kan ikke finde fejlen, er
der nogen der kender den??

Fra : Peter Rinder

Dato : 24-11-01 10:57

> [...]
> fryser, jeg har kigget på microsoft technet men kan ikke finde fejlen, er

Ja jeg kender den godt - den kommer nogle gange hvis jeg har overclocket så
meget at windows bliver ustabil. Det kan også komme i forbindelse med
installering af nyt hardware.

/Peter

Fra : Henrik Dissing

Dato : 24-11-01 11:06

On Sat, 24 Nov 2001 09:53:11 +0100, fido wrote:

> [...]
>fryser, jeg har kigget på microsoft technet men kan ikke finde fejlen, er

Jeg havde engang noget lignende, og jeg kan huske at jeg fik det løst
rimeligt hurtigt, blot ikke hvordan. Det eneste jeg kan komme på, var at jeg
havde nogle problemer med en gammel version af McAfee VirusScan, men om det
var relateret til dette, kan jeg ikke sige med sikkerhed.

Hvis du lister al din hardware og evt. software som altid kører når du
lukker ned, kan det være at jeg kan nikke genkendende til noget.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-11-01 13:13

> [...]
> gange og IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL og
> maskinen fryser, jeg har kigget på microsoft technet
> men kan ikke finde fejlen, er der nogen der kender

Prøv at spørg i dk.edb.system.ms-windows, hvor dit
spørgsmål egentlig hører hjemme.

Mvh.
Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-01 14:20

jeg fik samme meddelse da jeg havde nogle probs med mit lydkort