tandhjul
Fra : M.S.P.

Dato : 24-11-01 02:23

Hej.
Jeeg skal lave nogle tandhjul, men er der ikke et program som er egnet til
dette og som også er "til at få fat i".

MP

Fra : mighty

Dato : 24-11-01 21:35

"M.S.P." <mogens@solvberg.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeeg skal lave nogle tandhjul, men er der ikke et program som er egnet til
> dette og som også er "til at få fat i".
>
> MP

Mechanical desktop / acad 2000i har en automatisk tandhjuls pakke, dog ikke
skråtskårne i 3d.... men jeg fandt vejen ;)
/Mighty

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 29-11-01 19:43

Hej MP,

GearTrax for SolidWorks kan tegne og regne på tandhjul og snekkehjul.

Se mere her: http://www.sdh.dk

Mvh
Jess G. Frandsen
Solid Design House