dressursadel sælges!
Fra : Camilla Reib

Dato : 23-11-01 22:16

Kieffer Grandprix, ældre model, men virkelig pæn og meget velholdt. Man har
super støtte og god kontakt til hesten!
Sælges kun fordi min hest ikke passer den!
Det er en 16-17´ med mellem-bred bom.

Pris ide´ 3500,- el. bud.

-Camilla

Evt mail. : camilla@rexcom.dk

Fra : Vinnie Houmøller

Dato : 28-11-01 13:08

Hejsa Camilla!

Jeg ville lige høre, ang. den Kieffer Gran Prix, hvilken farve er den?
Og er den velholdt? Hvilken hest har den ligget på? Og hvad kan du ellers
fortælle om den??

Mange hilsener fra Vinnie

*Always look on the bright side of life*

--
Posted from cpe.atm2-0-112299.0x3ef20612.hrnxx2.customer.tele.dk [62.242.6.18]

Fra : Camilla Reib

Dato : 04-12-01 12:37

Den er mørkebrun, og har ligget på min hoppe, en fuldblod/hannoveraner...
Den er rigtig pæn og velholdt!!
Hvis du har mulighed for det, er du velkommen til at komme og se på den!

Fra : Hmmm

Dato : 11-01-02 19:00