Fejl på hjemmeside
Fra : Marie Kristensen

Dato : 23-11-01 10:48

Hej

Jeg har lavet en lille hjemmeside om mine små kæledyr marsvin!
Men når siden bliver åbnet kommer der en gul trekant i nederste
venstre hjørne, og teksten "Udført, men med fejl på siden". Jeg
ved ikke hvad fejlen er og håber derfor at en eller anden kan
hjælpe mig.

Min hp: http://www.geocities.com/jullesopd

Med venlig hilsen
Marie Kristensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 23-11-01 12:35

Marie Kristensen skrev: (messageID: <news:9tl617$pgk$1@sunsite.dk>)

> [...]
> venstre hjørne, og teksten "Udført, men med fejl på siden". Jeg
> ved ikke hvad fejlen er og håber derfor at en eller anden kan

Der er tale om javascriptfejl på siden (måske med Geocities popup-sjov), og
det har ikke noget med PHP at gøre. I nyhedsgruppen
dk.edb.internet.webdesign.clientside kan de bedre hjælpe dig.

XFUT til news:dk.edb.internet.webdesign.clientside (Dette indlæg og svar
hertil, havner i clientside-gruppen.)

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-01 16:57

23 Nov 2001 11:35:13 GMT, skrev "Kasper Damkjær"
<usenet@damkjaer.net>:

> [...]

Du kan jo starte med at rette dit frameset, det er muligvis årsag
til problemet.

Du har to frameset på indexsiden, så man ude i siderne ser to
Yahoosider og det er sikkert, det der laver fejlen, for på de
enkelte sider er der ingen fejl.
--
med venlig hilsen
Knud