hJÆLP;Brænding fra cd til cd med Store Fil~
Fra : Le Huy

Dato : 22-11-01 21:45

Hi alle sammen!

Jeg har et træls problem, som jeg håber, I vil hjælpe mig med at finde
løsning:).
Mit problem er, Når jeg brænder fra cd til cd med store files sådansom divx
eller anyway, Så fryser billedet---> Og måtter derfor genstarte igen:((..
Men ligeså snart jeeg brænder små files fx mp3 files. Går det
strygende......HVORDAN hullende kan det være???

Jeg har en Pletor brænder 16x og bruger DVD drev fra PIONER 1605 til at
brænder fra cd til cd....

Har hørt fra modstridende kiler om, at Det ikke lige er den bedste metode at
bruge et DVD drev til brænding fra cd-cd...Da nogle dvd drev har en tendens
til at overføre data meget ujævn, ELLER hvad???????????

Kender en, som også har prøvet at brænde fra cd -cd med store files, ingen
problem, Men hans dcd.drevet var en SONY 12X........

Hjælpppp mig pleass...Hvad kan årsaget været i mit tilfælde??? Hvad skal jeg
gøree??

Skal ´bekræftes, at brænderenhed og dvd enhed er korrekt til sluttet...Ingen
fejl..

Min konfigurtation::: ABit ak7a-raid
PROCESSOR:: AMD 1,3GHZ
DVD:: PIONER 106 16X