Creative Labs PCI512 problem
Fra : Anders Keldsen

Dato : 22-11-01 21:37

Hej NG

Jeg har købt et Creative Labs PCI512 lydkort, og har problemer med at få
begge lydudgange til at virke.

Den ene som de kalde "Line Out Jack (green)", virker upåklageligt, men den
anden som de kalder "Rear Out Jack (black)", kan jeg ikke få en lyd ud af.

Jeg har forsøgt både at koble et stereoanlæg og hovedtelefoner i udgangen,
men der kommer intet overhovedet.

Jeg kører Win2000 SP2, og har installeret Creative Labs Driveren downloadet
fra deres hjemmeside idag.

Nogen der har forslag, eller som selv har problemet?

mvh Anders Keldsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-11-01 21:57

Anders Keldsen wrote:
> [...]
> downloadet fra deres hjemmeside idag.
>
> Nogen der har forslag, eller som selv har problemet?
Den ene udgang er til surround, og skal vist slås til via kontrolpanel..

/Martin

Fra : Anders Keldsen

Dato : 22-11-01 22:05

Det ser ud til at virke - det havde jeg slet ikke tænkt på.

Tak for hjælpen.

Anders Keldsen