Mere ram til en IBM Thinkpad 600x.... Hjæ~
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 22-11-01 21:09

Jeg har en IBM Thinkpad 600x med 64 MB "onboard ram". Jeg læste på
producentens hjemmeside at maskinen understøtter foruden de 64 MB yderligere
2 x 256 MB. Dvs. en i hver af de ledige sokler. Jeg købte så 2 stk. af
følgende blokke:

http://shop-server.dk/cgi-bin/ncommerce3/ExecMacro/prcdata/prodframe.d2w/rep
ort?prrfnbr=2007216&prmenbr=302&CGRY_NUM=506

Husk et få hele linket med hvis Outlook klipper det.

Jeg startede med at opdatere BIOS med den nyeste fra IBM's hjemmeside, og
satte derefter modulerne i - men desværre uden held. Der var intet der
virkede, heller ikke hvis jeg bare monterede 1 blok. Jeg prøvede alle
kombinationer men desværre uden held. Er der noget jeg har gjordt forkert
eller virker de ram bare ikke til maskinen? Jeg er lutter øre for alle
forslag. På forhånd tak.

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 24-11-01 17:44

Hej Kasper,

Din bærbare understøtter ikke standard SO-DIMM, men kun ram svarende til
IBM's nr:33L3069.

Hilsner

Christopher Højsbo
www.rambutikken.dk