Kage i harddisk
Fra : Henning B.

Dato : 22-11-01 20:34

Hejsa.
Jeg ville lige høre hvad det er man skal skrive hvis man skal lave en ny
masterboot record/mbr da min kammerats hdd er gået død.

MVH Henning

Fra : Devast8or

Dato : 22-11-01 20:47

Tænker du på fdisk? Er ikke lige sikker på om man laver en ny MBR, men det
er fdisk du bruger når du skal lave nye pertitions på din disk.
HTH

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : orbital

Dato : 22-11-01 20:55

On Thu, 22 Nov 2001 20:34:27 +0100, "Henning B." <brockhoff@12move.dk>
wrote:

>Hejsa.
>Jeg ville lige høre hvad det er man skal skrive hvis man skal lave en ny
>masterboot record/mbr da min kammerats hdd er gået død.

fdisk /mbr

mvh

John