Batteri til en gammel Tulip bærbar
Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 22-11-01 20:18

Hej til alle!

Jeg er blevet betroet at finde et batteri til en gammel Tulip Motion Line
ML5/90 bærbar PC.
Efter at have brugt mine, synes jeg, fine detektivegenskaber på nettet er
det kun lykkedes mig at finde www.ebatts.com i USA, der tager $150 for
batteriet. Dertil skal så lægges moms, fragt osv. osv.

Er der nogen der har et bud på hvor jeg måske vil kunne finde et batteri til
ovennævnte - Gerne i EU, selvfølgelig helst i DK.

På forhånd tak

Nikolaj

Fra : Aggeboe

Dato : 23-11-01 08:40

> Er der nogen der har et bud på hvor jeg måske vil kunne finde et batteri til
> ovennævnte - Gerne i EU, selvfølgelig helst i DK.
>
> På forhånd tak
>
> Nikolaj

Måske www.batterier.dk?

/Aggeboe
--
Remove XXX when replying

Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 23-11-01 12:21

"Aggeboe" <XXXaggeboe@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Måske www.batterier.dk?

Hej

Jeg har prøvet batterier.dk - De har ikke batteriet, men tilbyder at åbne
det gamle batteri og udskifte cellerne. Det bliver måske sidste løsning..
Jeg kontaktede Tulips support, der henviser til deres danske forhandler:
www.frontdata.dk
Jeg har skrevet til dem, så nu må vi jo se hvad der sker...

Nikolaj

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 23-11-01 12:23

"Nikolaj Berliner Hommelgaard" <spamtrap020202@hommelgaard.com> skrev i en
meddelelse news:3bfd4f6f$0$74808$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
til
> ovennævnte - Gerne i EU, selvfølgelig helst i DK.

Hej Nikolaj

Det kan ikke betale sig at købe et nyt! Et nyt batteri vil overstige værdien
af PC'en....
Det er langt billigere at renovere det. Det kan Du/I få gjort her (jeg fik
renoveret mit til min gamle Compaq, og det virker fremragende):

http://www.reconnectit.dk/Flade_batterier.asp

og nej, jeg har intet med firmaet at gøre!

mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 750 vitser!!)