USB-PS/2 adapter (1 usb til 2 PS/2, keyboa~
Fra : orbital

Dato : 22-11-01 20:01

Hej

Har fundet det hos Danbit:

http://www.danbit.dk/kat2002/1510.phtml

men de er ret dyre (mindst 700 med det hele).

Har nogen andre det i DK ?

Har fundet det i UK til 30 £:
http://www.netshop.co.uk/products.fwx?codep=F5U119&clk=txs

Nogen kommentarer ?

Det skal bruges til et bundkort med afbrændte PS/2 porte, hvilket let
sker med moderne asus bundkort med sleep og suspend, når man lige
tager delene af med slukket computer med med powerkabel i.

Det er ikke de omvendte PS/2 til usb adaptere, der ingen penge koster,
jeg skal bruge.

Det ville være nemmere at købe det for rimelige 350 kr. i DK !!

mvh

John

Fra : JSM

Dato : 22-11-01 22:11

"orbital" <johnknuhtsen@mailme.dk> wrote in message
> Hej
>
> Har fundet det hos Danbit:
>
> http://www.danbit.dk/kat2002/1510.phtml

Dem jeg til daglig sælger inde på jobbet kommer fra Sandberg
(www.sandberg.it ) hvor den har varenr. 133-09. De koster 399,-.
Hvis du ikke kan finde en Sandberg forhandler i nærheden af hvor du bor, er
du velkommen til at skrive tilbage til mig så skal jeg gerne hjælpe med at
få den fremskaffet.

mvh
JSM