Hvordan registrerer jeg et tryk???
Fra : Anders Roy Christian~

Dato : 22-11-01 14:13

Hej!

jeg er ligge begyndt med javascript, så jeg ville gerne vide om
der er nogle af jer der hved hvordan, man registerer et tryk på
en knap.

Altså, hvis jeg trykker "k", "Alt" eller "Up", at der så kommer
en alert op om du trykkede på "k" eller en af de andre?
Noget i ratning af når jeg trykker på modsatte musse tast, at den
så siger copyrigt, eller sådan et eller and ligne det.

Jeg vil blive meget glad hvis der var nogle der vil vise mig den
komplete måde at lave sådan et script!

Med venlig hilsen Anders Roy Christiansen

Plz help me!!

-------------------------------------
hjemmeside: http://www22.brinkster.com/jesand

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Claus O

Dato : 26-11-01 20:52

"Anders Roy Christiansen" <anders.roy@christiansen.mail.dk> wrote

> [...]
> Noget i ratning af når jeg trykker på modsatte musse tast, at den
> så siger copyrigt, eller sådan et eller and ligne det.

Prøv at lege lidt med dette:
Claus
<script language="Javascript">
function click() {