Norton Ghost Enterprise
Fra : Torben Brøndum

Dato : 22-11-01 13:04

hej NG,

I min Enterprise consol kan jeg ikke se den (ene testklient) klient, som jeg
skulle tage et test image af. Kan ej heller helt huske, om klienten skal
bootes på disk før/så den skal kunne ses i konsollen. Altså: hvordan får jeg
min(e) klienter et se i konsollen ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Torben Brøndum

Dato : 22-11-01 14:02

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsen.dkX.dk> skrev i

Er kommet videre. kan nu se klienterne i konsollen:

Nyt spørgsmål: Når jeg i konsollen har valgt en bestemt klient til
at jeg skal tage et image af anfører klienten: "Waiting for the klient
to connect". Ser jeg på klienten er der en dialogboks, der siger: No Ghost
recovery
partition detected on disk - jeg svar ok til det. Ny boks: "Could not enable
Ghost recovery partition on disk". jeg svarer ok til det. Men hvordan løser
jeg dette problem ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Torben Brøndum

Dato : 23-11-01 19:35

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsen.dkX.dk> wrote

Kører nu fuldstændig perfekt - lækkert med sådan et konsol.

Torben Brøndum