Mcafee VirusScan 6.01 bundled med firewall~
Fra : Thomas Neumann Larse~

Dato : 21-11-01 23:03

Hejsa.

Ovenstående titel: Disse programmer er installeret og opdateret og patchet i
en uendelighed. Men mit problem eksisterer stadig.

Efter installationen på en w2kpro maskine, fejler MSDTC.EXE (Hukommelse
kunne ikke "written") hver gang jeg starter den. Det ser ud til at det har
indflydelse på program control i mcafee firewall. Jeg kan i hvert fald ikke
komme ind og se hvilke programmer der er tilladt at flyde igennem "væggen",
da firewallprog. så lukker.

Jeg har været inde og konfigurere RPC til at bruge 20 porte fra 4000 - 4020
i registry, i følge en artikel fra MS. Men det har ikke løst problemet.

Hvis der er nogen der har set noget lignende så vil jeg da gerne lige høre
fra jer.

Mvh. Thomas Neumann Larsen