IE 6.0 problem
Fra : Per Avlastenok

Dato : 21-11-01 22:31

Hej NG
"Jeg har sendt denne meddelelse 2 gange"
Jeg fik problemer tidligere på dagen, pludselig kunne jeg ikke få
forbindelse til nogen web-sider.
Jeg prøvede alle mulige forskellige ændringer i Internetindstillinger
uden resultat. Ovenstående gælder for IE 6.0 Engelsk ver.
Mit OE er der ingen problemer med, ej heller Netscape 6.1
Jeg forsøgte at indstallerer den danske version af IE 6.0 men
igen uden resultat, hvad kan der være galt ???
Jeg kører med Norman Firewall/antivirus, denne har jeg
prøvet at deaktiverer, også uden resultat.
Nederst på Browser-siden skrives der "Serveren blev ikke fundet,
eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer"
Nogen som har nogle forslag !!!

Hilsen Per

Fra : Henrik Gemal

Dato : 22-11-01 08:34

Per Avlastenok wrote:

>Hej NG
>"Jeg har sendt denne meddelelse 2 gange"

At du sender din meddelelse flere gange betyder ikke at du får "mere"
svar. Hvis folk ikke kan hjælpe kan de ikke hjælpe. Ligegyldigt hvor
mange gange du poster!

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Get the latest and greatest Mozilla web browser at:
http://gemal.dk/mozilla/

Fra : Per Avlastenok

Dato : 22-11-01 11:03

Undskyld !
men jeg havde sendt samme meddelelse 20 minutter før,
men da den ikke var dukkede op, sendte jeg en ny. Derfor var
chancen at den kunne dukke op 2 gange

Hilsen Per

Fra : Per Avlastenok

Dato : 22-11-01 11:51

Jeg løste problemet ved at fjerne IE 6.0 så nu kører jeg igen med
ver. 5.0 og her er der ingen problemer.

Hilsen Per