Fireware WEBCAM, hvilket?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-11-01 21:56

Hej...

Hvilke proucenter har fireware webcam´s ? På edbpriser er det kun USB...

og da jeg har firewire på mit lydkort.. kunne man jo lige så godt anskaffe
sig et webcam til et noget hurtigere interfase,,, 400 Mbit mener jeg
firewire køre på....

--
·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;··:;·-·:;·-·:;·

Bjarke Hansen
Elektriker-lærling i Siemens Technology Service
ICQ#31813486

Fra : Peter T.

Dato : 22-11-01 22:10

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in

> Hvilke proucenter har fireware webcam´s ? På edbpriser er det kun
> USB...

400 mbit er ganske præcist. Men kun ved kabler der maks. er 4.5 meter
lange. Og jeg tror _næppe_ du skal forvente at kunne finde et webcam med
firewire. :) Det svarer ca. til at neddrosle en concordemotor til
skodaelastik, så hvis du vil bruge dit firewire, skal du nok kigge efter et
DV-kamera ell.lign., som firewire mere er rettet imod. Læs evt. mere om
firewire på <http://www.dvcentral.org/Firewire.html>.

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Peter_Gimm

Dato : 17-12-01 15:23

Hej Bjarke,

Der findes flere FireWire webcam's, og de er en del hurtigere end
almindelige USB cams.
Se. F.eks. her:
http://www.supplyforum.dk/adswebcam.html

Der er sikkert også andre (måske billigere) modeller... Spørg evt. din
forhandler !

Mvh
Peter

http://www.kandu.dk/