Driverprobs med GF2MX??
Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 21-11-01 21:51

Jeg er ejer af et Geforce 2MX (vistnok Creative). Jeg har prøvet at
installere Detonator 12.41 og 21.83, men kan ikke få kortet til at køre
andet end som standard-kort med 16 farver! Jeg har installeret VIA's 4-i-1
drivere og AC-97 uden problemer, men nu kan jeg ikke komme videre... Jeg
takker dén som evt. kan hjælpe mig med dette enerverende problem!

"Grejet" består af:
Soltek 75KAV
Duron 900
1 GB ram
GF 2MX med 32 MB ram, passiv køler og tv-out
WinME

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-11-01 22:18

HGar du prøvet at starte med at installere et standard vga psi
rafikkort? - Og derefter installere detonator driverne?

/Mikael

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 21-11-01 22:35

Dvs. du mener, jeg bør prøve følgende rækkefølge:
Slukke pc
Ud med agp-kort
I med pci-kort
Starte pc
Installation af Detonator
Slukke pc
Starte pc
Tjekke at Detonator er installeret
Slukke pc
I med agp
Starte pc - og så kører det!!!
Ellers må du gerne skære det ud i pap og bukke det i neon og det hele for
mig... Jeg er totalt newbie med GF, da jeg hidtil har kørt med Radeon!