Ny Hjemmeside
Fra : Claus Larsen

Dato : 21-11-01 20:41

Jeg prøver at lave en hjemmeside med alle de oplysninger som
som kan være interessante for heste folket, men jeg har brug for lidt hjælp.

Prøv at kigge forbi, og giv mig lidt input.

www.hesteindex.dk

Tak for hjælpen

Fra : Anet

Dato : 22-11-01 11:20

"Claus Larsen" <c.b.l@hesteindex.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hjælp.

> Prøv at kigge forbi, og giv mig lidt input.

men hvis det er materialer til f.eks bane så er jeg ligeglad om jeg skal
hente materialerne 20 eller 100 kilometer herfra. Kan du ikke putte et valg
ind der hedder Sjælland, fyn og jylland?

Fint arbejde

Fra : Claus Larsen

Dato : 22-11-01 21:50

Jeg kan oplyse at jeg er igang med at indhente oplysninger så jeg kommer
til at dække hele Danmark, men det er noget der tager tid.

Men tak for svaret, det er rart at der er nogen der tænker over hvad det er
man laver.

claus
Anet <anet@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9tijp8$289g$1@news.cybercity.dk...

Fra : Anet

Dato : 23-11-01 12:46

> Jeg kan oplyse at jeg er igang med at indhente oplysninger så jeg kommer
> til at dække hele Danmark, men det er noget der tager tid.
>
> ja, det er et stort arbejde men det er jo også meget sjovt sådan noget.

hilsen

Anet

Fra : Claus Larsen

Dato : 23-11-01 22:32

Anet <anet@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9tld5t$qir$2@news.cybercity.dk...

> hilsen
>
> Anet
>
> Det er meget sjovt, og man finder på noget helt nyt hele tiden, men det
vil da hjælpe lidt hvis der var nogen der selv henvendte sig gennem siden
for det tager bare lang tid at søge sider/adresser frem selv via nettet.

Claus

Fra : Liz

Dato : 22-11-01 21:29

"Claus Larsen" <c.b.l@hesteindex.dk> wrote in message
> [...]
hjælp.

> Prøv at kigge forbi, og giv mig lidt input.

Hejså.
Under forbund SKAL du husk DSAH, foreningen for verdens smukkeste heste
Araberen.

Mvh Liz

Fra : Claus Larsen

Dato : 23-11-01 22:34

Liz <lizb@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kgdL7.617$TN1.91094@news000.worldonline.dk...

Fra : Liz

Dato : 24-11-01 10:20

Hej igen,
Her er din link til DSAH, nyde det sammen med deres links videre ude i den
araber hesteverden. Og så vil du se at jeg har ret angående verdens
smukkeste heste.
http://www.dsah.dk/
Men jeg er nu nok lidt "biased" da jeg har en tre stykker herhjemme!

Mvh Liz

Fra : Liz

Dato : 24-11-01 10:56

Og hvis vejret bliver dårlig og du har masser af tid og lyst og elsker at
kigge araberheste så se:

http://www.waho.org/Links.html

Men lige en advarsel, det kan tag masser af tid!!!!

Mvh Liz

Fra : Claus Larsen

Dato : 24-11-01 21:01

Liz <lizb@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BbKL7.4389$TN1.383944@news000.worldonline.dk...
> [...]
> kigge araberheste så se:
>
> http://www.waho.org/Links.html
>
> Men lige en advarsel, det kan tag masser af tid!!!!

Det er jo netop sådanne oplysninger jeg søger, jeg vil helt klart bruge dem,
hvis du ved mere, så er jeg glad for at modtage oplysninger, men kan jeg
lokke dig til at sende dem over www.hesteindex.dk det gør det lidt nemmere
for mig.

Tak for interessen

claus

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 24-11-01 18:00

"Liz" <lizb@worldonline.dk> wrote:

>Men jeg er nu nok lidt "biased" da jeg har en tre stykker herhjemme!

Og os andre kan så bare gå og kigge langt efter dem, ikk?
Uden så meget at have så meget som bare een

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 25-11-01 09:06

In <5akvvts3kdp7dqiftr5tgm1kns6k8hvhac@4ax.com>, Ole Braad-Sorensen wrote:

> Og os andre kan så bare gå og kigge langt efter dem, ikk? Uden så meget
> at have så meget som bare een

   Åh ja, eller frisere! Eller faktisk i det hele taget alle heste der er
velplejede og harmoniske at se på Jo, jeg er misundelig på alle jer
med heste

--

Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Liz

Dato : 25-11-01 10:26

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> wrote in message

> Og os andre kan så bare gå og kigge langt efter dem, ikk?
> Uden så meget at have så meget som bare een
>

> Med venlig hilsen
> Ole Braad-Sørensen

Stakkels Ole!!!
Du må gerne besøg dem næste gang du er i jylland )