Tiscali og ADSL udbygning
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-11-01 19:47

Hej

Først vil jeg lige sige, at jeg er en glad Opasia ADSL kunde siden maj 2001.

Men det er kun TDC der dækker adsl på min central.

Jeg kan huske at Tiscali udsendte et nyhedsbrev, for et par måneder siden.
At de ville udbygge ADSL centralerne kraftigt.

Men jeg kan stadig ikke få adsl fra Tiscali. Men jeg også har prøvet på
nogle noget størrer centraler, fx. Stenløse. Som er ca dobbelt så stor som
her i Viby. Mens der heller ikke dækkes der...

Her er et klip fra deres nyhedsbred den 22/09 2001:

NU KAN ENDNU FLERE FÅ ADSL
Vi etablerer os i løbet af den næste måned på 70 nye centraler rundt omkring
i landet. Det betyder, at en del af de kunder, der før fik at vide, at vi
desværre ikke var repræsenteret på deres central, og at vi derfor ikke kunne
levere ADSL, nu også har mulighed for at få glæde af ADSL teknologien. Vi
dækker nu mere end 75 % af husstandene i Danmark.

Grunden til min forespørgsel, er fordi det da altid er rart at have et
alternativ, og lidt konkurrence. Og nysgerigheden over at de vist ikke er
kommet meget mere ud over de størere byer endnu.

--

Bjarke Hansen
Elektriker-lærling i Siemens Technology Service
ICQ#31813486