Katte på biler
Fra : Flemming Hansen

Dato : 21-11-01 11:24

Hej NG

Er der nogen af Jer, som har nogæe gode råd til hvordan man kan
opdrage/forhindre katte i at hoppe op på biler.

Vi har to "udekatte" som altid vil sidde på bilerne, hvilket for det første
gør, at bilerne altid er svinet til og for det andet er det irriterende for
folk som besøger os, at det næsten altid resulterer i kattepoter over hele
bilen eller i værste fald ridser i lakken.

Håber i har nogle gode råd!

Med venlig hilsen
Flemming

Fra : Gert Andersen

Dato : 25-11-01 11:08

Hej Flemming
Der var en udsendelse i fjernsynet - jeg tror det var den udsendelse som
hedder "dus med dyrene" her prøvede man flerer forskellige ting - men en
ting der viste sig at holde katte væk fra bilerne var at sætte et tøjdyr en
bamse eller ligende op på motorhjælmen af bilen, så kattene mener nok at
denne bil er optaget og hopper ikke op, men jeg kan nok se at der vil være
et problem hvis man har mange biler stående!

Mvh.
Gert