indehold i flagefoder
Fra : Dissel

Dato : 21-11-01 18:29

Hvad indeholder en god flagefoder til chiclider ?

Fra : Arild Madsen

Dato : 21-11-01 19:29

Dissel wrote:

> Hvad indeholder en god flagefoder til chiclider ?

Hvilke chiclider?
Det er stor forskjell melom dietten til forskjelige chiclider.
Noen spiser gjerne planter mens andre ikke rører dem.

Fra : Carsten Gall

Dato : 22-11-01 01:11

Dissel <dd@post.tele.dk> skrev i en

> Hvad indeholder en god flagefoder til chiclider ?

Ja se det vil vi vist alle geren vide, men der står ikke ret meget om det
på indholddeklartionen.

Jeg har en dåse Wardley Spirulina flager ved hånden, den indeholder
blandt andet:
Spirulina, hvedemel,.soya protein, dehydreret alfafa??, rismel, øl gær,
kartoffelmel,
soya olie, stabiliseret med TBHQ?, morgenfrue kronblade koncentrat!!
vitamin suplement,
lecithin, vegatibilsk gummi, ethoxyquin, som konververings middel, plus
en hel masse andet jeg ikke ved.

Carsten

Fra : Jesper Bohmann

Dato : 22-11-01 08:16

On Thu, 22 Nov 2001 01:10:53 +0100, "Carsten Gall"
<cgall@vip.cybercity.dk> wrote:

>dehydreret alfafa
Det er en slags hø, som man bruger til heste ret ofte, kan ikke lige
huske hvad det hedder på Dansk for jeg gider ikke købe det da det
koster en formue.

Mvh.
Jesper

Fra : Jesper Bohmann

Dato : 22-11-01 09:19

så kom det op i hukommelsen, det hedder Lucerne