Netværkskode ?
Fra : ab

Dato : 21-11-01 09:28

Når jeg vil gå ind på andre PC´er på netværket spørges der om "Tilslut som:"
og "Adgangskode:" (W2K - W98) - jeg har prøvet _næsten_ alt, men kan ikke
komme ind.

Kan nogen fortælle om jeg måske mangler at angive en bruger - eller hvad det
er for en kode (har prøvet af indtaste egne koder og bruger / koderne fra de
øvrige PC´er).

Skønt hvis nogen kan komme med de forløsende ord.

MVH ab

Fra : Thostrup

Dato : 21-11-01 10:46

Nu syntes jeg ikke problemmet er særligt klart beskrevet. Men hvis du ikke
kan komme ind på w2k maskinen fra w98 maskinen kan det være pga du ikke har
"enabled" guest account'en.

Mvh. M. Thostrup