Automatisk timestamp i PostgreSQL
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 20-11-01 23:52

Hejsa

I mySQL kan man bruge timestamps som bliver automatisk opdateret når
man opdaterer en post. Man lader simpelthen bare være med at
specificere sit timestamp i sin UPDATE eller INSERT-sætning.

Men hvordan opnår man noget tilsvarende i postgreSQL?

Jeg har kigget lidt på triggers, men kan ikke rigtig se hvordan de
skal bruges hvis de skal ændre data i det som skal
indsættes/opdateres. Er det overhovedet triggers jeg skal se på?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 22-11-01 11:07

Der var sørme en glimragende løsning på