WindowsXP & NetExpres1 ATM problemer med u~
Fra : jan rasmussen

Dato : 20-11-01 22:22

Hej

Jeg har problemer med forbindelsen, hvis jeg uploader eller sender en mail
med en vedheftet fil går forbindelsen død efter 2-3 sec., og den kan kun
genetableres ved at genstarte pc'erne eller ved at hive atm kablet ud af net
kortet
og sætte det i igen ,og reconnecte igen

det virker som om hastigheden imellem atm kortet og modemet
er for høj ,,winxp raportere også 22,7mbit ved dialup

nogen bud ? ud over at skifte til NE2

TDC ADSL 1024/256
windowsXP Pro UK
speedstream 3010 ATM driver eni25p.sys

Mvh Jan Rasmussen

Fra : *Xray

Dato : 20-11-01 22:48

"jan rasmussen" <atrfake@privat.dk> skrev i en meddelelse

> nogen bud ? ud over at skifte til NE2

Afinstaller ATM-kortet og fjern driverfilen - reboot - geninstaller kortet -
slet gammel opkaldsforbindelse - lav ny med et andet navn.

*Xray

Fra : jan rasmussen

Dato : 20-11-01 23:03

Har klaret problemet

1. fjernet software koprimering i logon egenskaber - networking
2. sat Aggregate Rate til 256 ,,stod til nul , i ATM call man.

nu raportere dialup 256kbit og ikke 22,7mbit

Mvh Jan Rasmussen

Fra : *Xray

Dato : 20-11-01 23:09

> 2. sat Aggregate Rate til 256 ,,stod til nul , i ATM call man.

Ok, det var så mit næste forslag :)

*Xray

Fra : Peter Larsen

Dato : 23-11-01 22:02

Hej Jan
Jeg kan se, at du har findet driverne til xp. jeg sidder har og leder på
livet løs og kan ikke finde dem. Vil du afhjælpe mig med dette problem, så
vil jeg være ovenud lykkelig..

M.V.H
Peter

Fra : Ole Mægbæk Madsen

Dato : 23-11-01 22:37
Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-01 23:00

Fri, 23 Nov 2001 22:02:11 +0100, skrev "Peter Larsen"
<mini@larsen.mail.dk>:

>Jeg kan se, at du har findet driverne til xp. jeg sidder har og leder på
>livet løs og kan ikke finde dem.

<http://www.dsl-faq.dk/ne1/winxp.asp>

med venlig hilsen
Knud