headset ?
Fra : PK

Dato : 20-11-01 19:47

Mine omgivelse kan godt blive lidt træt af at høre på diverse lyde sent om
aftenen. Derfor skal jeg have et headset til gaming.

Nogen anbefalinger. ca pris max 500,00

mvh

Poul Erik

Fra : Thomas Jari

Dato : 20-11-01 19:55

> Mine omgivelse kan godt blive lidt træt af at høre på diverse lyde sent om
> aftenen. Derfor skal jeg have et headset til gaming.
>
> Nogen anbefalinger. ca pris max 500,00

De her skulle være gode
http://www.extremehardware.dk/product.asp?product=154&page=1

Fra : Thomas Jari

Dato : 23-11-01 14:53

> De her skulle være gode
> http://www.extremehardware.dk/product.asp?product=154&page=1

Kan købes i Fona for 499,-

Thomas Jari

Fra : Michael Thomsen

Dato : 20-11-01 19:54

Jeg vil gerne anbefale

http://www.sandberg.net/sandberg/hardware/12532.HTM

Fra : Devast8or

Dato : 20-11-01 20:59

Der var en tråd om headsets i dk.spil.computer for noget tid siden og der
var flere der anbefalede det her:
http://www.pcheadset.dk/product.asp?product=3&page=1
Har dog ikke selv prøvet det.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : LCO

Dato : 21-11-01 19:49

Suddenly, Poul Erik, drunk as a lemur, stumbled out of the darkness
and exclaimed:
"PK" <poulerik.killendahl@mail.dk> wrote in message
> Mine omgivelse kan godt blive lidt træt af at høre på diverse lyde sent om
> aftenen. Derfor skal jeg have et headset til gaming.
>
> Nogen anbefalinger. ca pris max 500,00

Jeg kan varmt anbefale Plantronics HS-1 (pris ca. kr. 499,-), som jeg købte
efter indlæg og svar her NG. Jeg bruger dem selv til div. spil samt telecon
over nettet, og du kan også holde ud at høre musik på dem, men forvent ikke
lyd i høj kvalitet som et par "rigtige" hifi hovedtelefoner kan levere.
Du kan evt. se på følgende links, men som jeg allerede skrev den gang er
personlig erfaring at foretrække, frem for anmeldere som alligevel er "købt"
af producenterne.
http://www.spilzonen.dk/content/artikel_vis.asp?id=88&page=1
http://www.pcheadset.dk/product.asp?product=3
http://replay.tv2.dk/hardware/anmeldelse.php/43

Hvis du er int. i de svar jeg fik kan jeg sende dem til dig, da jeg ikke kan
se dem længere på min udbyders (CC) server.
Mvh.

Fra : PK

Dato : 24-11-01 22:46

"PK" <poulerik.killendahl@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Mine omgivelse kan godt blive lidt træt af at høre på diverse lyde sent om
> aftenen. Derfor skal jeg have et headset til gaming.

> [...]

Takker for svarene. Har købt plantronics HS1, og ja de er rigtig gode.

mvh

Poul Erik