Pris på gammel computer?
Fra : Lars

Dato : 20-11-01 18:04

Davs....

Jeg har købt en ny computer og vil så sælge den gamle til en kammerat.
Hvad kan man forlange for den ca, sådan at han ikk´ betaler for meget og jeg
ikk´ sælger den for billig?

Det er snak om en: Pentium2, 400 mhz, 4 gigabyte harddisk, 64 mb ram, cd rom
drev. Altså en hel computer uden skærm og tastatur.

Jeg er helt lost.....snakker vi om 500, 1000 eller 2000 kr?

Og er der nogle sider på nettet hvor man kan samligne priserne på brugte
computer?

Mvh
Lars

Fra : burgeren

Dato : 20-11-01 18:08

Hej

Jeg vil sige det kommer nok også lidt an på grafikkortet. Hvis det er med
3dkort ville du nok kunne forlange 1000 kr for den.

Du kan selv kigge priser i gennem på www.dba.dk og www.qxl.dk

mvh burgeren

Fra : Madsen

Dato : 20-11-01 18:13

"Lars" <g_mathisen@mail.tele.dk> skrev:

> Det er snak om en: Pentium2, 400 mhz, 4 gigabyte harddisk, 64 mb ram, cd rom
> drev. Altså en hel computer uden skærm og tastatur.
>
> Jeg er helt lost.....snakker vi om 500, 1000 eller 2000 kr?

Jeg har lige solgt følgende for 1500,-

PII 400 Mhz.
256 Mb. ram
30 Gb. harddisk
SB Live lydkort.
DVD-drev.
Tastatur og mus.
Ingen grafikkort, skærm eller diskettedrev.

Både jeg og køber er tilfredse med prisen.

Ved så ikke om du kan bruge det til noget.

Madsen.