Ny brænder-underlige fejl
Fra : Nick

Dato : 20-11-01 16:52

Hej gruppe,

Jeg vil først lige sige takker til alle som hjalp mig med at vælge brænder.
Af een eller anden mystisk grund har jeg ikke kunne læse eller besvare nogen
indlæg til gruppen men har måtte følge tråden fra google groups... Anyway -
Det endte med en LiteOn 24/10/40 og som jeg vil sige virker ret fed. Den
kører dejlig lydløst og er aldeles hurtig men den har samtidig givet mig
nogen underlige problemer.

Hvis jeg vælger at gå ind i "My Computer" og trykker på brænderen for at
åbne indholdet, siger den bare "incorrect funtion" eller "insert disc". Det
er som om at den slet ikke gider at læse cd'en. Men hvis jeg så højreklikker
på drevet og siger properties, kan jeg hører at cd'en starter op og jeg kan
nu pludselig godt åbne drevet... Bare irreterende jeg skal gøre det hver
gang..

En anden ting er at når nu jeg vælger at lukke computeren ned, så lukker den
windows ned men booter så bare forfra..

Er der nogen der har løbet på disse problemer? Kan det måske skyldes at jeg
køre med windows xp??

Anyway så har jeg lige bestilt et LiteOn cdrom drev også som jeg håber på at
kører ligeså lydløst.. Erfaringer med deres cdrom drev er også velkomne

Mvh Nick

Fra : Muri

Dato : 20-11-01 23:21

Prøv dette link, her der masser af test af cd/cd-rw/dvd-drev.

mvh
Muri

Fra : Nick

Dato : 21-11-01 00:20