min computer går ned
Fra : Dj Koch

Dato : 20-11-01 16:22

Min computer går tit ned med forskellige fejlmeddelelser, og min brænder
fungerer ikke optimal..... kan dette skyldes en overclocket processor....
det er snart det eneste der ikke er blevet skiftet

Dj Koch
Flower# : 21024743

Fra : Michael Petersen

Dato : 20-11-01 16:31

hvis en computer er ustabil efter den er overclocket bør man prøve at clocke
den tilbage til fabriksstandard og evt se om der er køling nok i maskinen da
det også kan skyldes fpor høj varme

Michael

Fra : Dj Koch

Dato : 20-11-01 16:59

den har bare kørt i ca. 1 år uden problemer....

Dj Koch
Flower# : 21024743
-----------------------------------

Fra : Peter T.

Dato : 20-11-01 22:31

" Dj Koch" <---lkh79@hotmail.com> wrote in

> den har bare kørt i ca. 1 år uden problemer....

Det er vel ikke usandsynligt at din cpu måske er blevet ristet langsomt pga.
din OC? Men tjek evt. din cpukøler for snavs og andet.

Btw. kig på linket under mit navn ang. quoting.

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>