Compact flash ram ?
Fra : Bjarne Petersen

Dato : 20-11-01 15:20

Hej
Er der forskellige typer compact flash ram til digital kameraer, eller
følger de samme standard allesammen, så de f.eks. alle vil passe i et Hp
digital kamera.?
Hilsen Bjarne Petersen

Fra : Michael Petersen

Dato : 20-11-01 15:36

alle mærker burde passe til dit HP kamera uden problemer.
Michael

Fra : Henning

Dato : 20-11-01 15:56

On Tue, 20 Nov 2001 15:35:51 +0100, "Michael Petersen"
<mcp_dk@ofir.dk> wrote:

>alle mærker burde passe til dit HP kamera uden problemer.
>Michael

Det fik jeg også at vide om SmartMedia-kort til mit Olympus. Det viste
sig, at de billigeste (PQI) ikke virkede. Sørg for at få lov at bytte,
hvis de ikke passer til dit kamera!

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Mogens

Dato : 20-11-01 16:34

On Tue, 20 Nov 2001 15:56:09 +0100, Henning <newsmail@mailme.dk>
wrote:

>Det fik jeg også at vide om SmartMedia-kort til mit Olympus. Det viste
>sig, at de billigeste (PQI) ikke virkede. Sørg for at få lov at bytte,
>hvis de ikke passer til dit kamera!

Jeg har lige købt et 64 MB kort af mærket Emagic. Det var det
billigste jeg kunne finde og det passer fint i mit HP kamera.

Alle kort som hedder Compact Flash Type 1 burde passe.
Jeg mener type 2 kort er lidt tykkere, men om de kan gå i
ved jeg ikke. Jeg har nu heller ikke set nogen type 2 kort
nogen steder.

Mvh Mogens

Fra : sune vuorela

Dato : 20-11-01 17:08

wrote:

>Det fik jeg også at vide om SmartMedia-kort til mit Olympus. Det viste
>sig, at de billigeste (PQI) ikke virkede. Sørg for at få lov at bytte,
>hvis de ikke passer til dit kamera!

Mit pqi compact flash 64 MB virker til mit HP...

--
Sune