Fiat Ducato - klar om 14 dage
Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 19-11-01 23:12

Ulla var til afprøvning i bilen igen idag.
Det var håndbetjeningen, der skulle tilpasses

Og så skulle der måles ud til de to doknings-beslag
(Eller hvad de nu kaldes)
De skal sænkes lidt ned i forhold til gulvet, fordi Roltec'en har en meget lav frihøjde.
Så de må igang med stiksaven igen, i den fine nye bundplade - ak ja

De forventer, at den er færdig om 14 dage. Så kan hun begynde at tage kørekort

Tidsplanen holder nogenlunde - så må vi håbe, de får styr på synsmanden

--
Karl Ejnar
karl.ejnar@ingenioer.dk

Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 04-12-01 22:27

"Karl Ejnar Christensen" <karl.ejnar@ingenioer.dk> skrev

>De forventer, at den er færdig om 14 dage. Så kan hun begynde at tage
kørekort

>Tidsplanen holder nogenlunde - så må vi håbe, de får styr på synsmanden

Det holdt ikke helt, nu mangler der da kun resten

Spøg til side, gulvtæppet er lagt i bunden - pænt og nydeligt
Liften og de bageste sæder er monteret, samt ekstra batteri og varmeapp.
bagi
Foran er beslagene til kørestol-skråstreg-sæde klar til at komme i brug
Og der er ved at være styr på alle
ledninger-skråstreg-kontakter-skråstreg-relæer.
Og håndbetjeningen samt skolepedaler er på plads.

Så nu er det da vist lige før de knaldhamrende dygtige Sahva-folk kan
melde bilen klar

Spændende at se om den skal en tur til Albertslund for at blive synet.
De har da i det mindste fået en Ford Transit synet i Nr-Sundby, så der
er måske håb endnu

--
Karl Ejnar
karl.ejnar@ingenioer.dk

Fra : Lotte M

Dato : 07-12-01 15:29

> [...]

> Spændende at se om den skal en tur til Albertslund for at blive synet.
> De har da i det mindste fået en Ford Transit synet i Nr-Sundby, så der

Albertslund - det må man kalde den nærmeste omvej :-/ Nå, men jeg
håber det hele falder i hak for jer.... snart.

Flot bil i øvrigt
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk

Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 07-12-01 23:01

"Lotte M" <info@lotte-m.dk> skrev

> Albertslund - det må man kalde den nærmeste omvej :-/ Nå, men jeg
> håber det hele falder i hak for jer.... snart.

Ja - det håber vi også. Der er aftalt sidste afprøvning i den færdige
bil på onsdag.
Der mangler kun lige nogle småting, bl.a. forankringspunkter til
hjælpemidler.

Nå ja så skal Ulla også have et nyt stereoanlæg i bilen. Det bliver nok
noget Blaupunkt fra Sahva, Bent vil give os et godt tilbud. Det
nuværende kan ikke bruges, da der skal en ratfjernbetjening til. Jeg har
ikke set om andre kan levere det, men Blaupunkt kan.

> Flot bil i øvrigt

Ja det synes vi også - vi glæder os til at komme ud og vise den frem

En tredje ting: Vinterdæk. Bilen leveres med nogle grovmønstrede
helårsdæk. Er der nogen, der har erfaring med, om vinterdæk er
nødvendige på en bus. Vi har søgt om tilskud efter §84 til et sæt, men
sagsbehandler mener ikke, de kommer ind under denne.
(Vi har vinterdæk på den nuværende, men de passer selvfølgelig ikke på
storesøsteren)

--
Karl Ejnar
karl.ejnar@ingenioer.dk