problemer med upload / apache
Fra : Michael Andersen

Dato : 19-11-01 18:29

hejsa
jeg har lavet en upload afdeling til min side og her er koden (i meget
forkortet form):

if ( file_exists( $oensketfilnavn ){
echo "fejl";
} else {
move_uploaded_file($userfile, $oensketfilnavn);
echo "<br>Filen er uploadet! (filnavn: $oensketfilnavn )";
}

det virkede før da jeg brugte personal webserver. Nu har jeg installeret
Apache, og php kører nu som modul under denne. Jeg får nu dette output:

C:\WINDOWS\TEMP\phpE365.TMP
..\s3cr37\sveskefiler\tablerender_nereus2.jpg

Warning: Unable to create '.\s3cr37\sveskefiler\tablerender_nereus2.jpg': No
such file or directory in c:\inetpub\webpub\sb\s3cr37\uploadsveskefiler.php
on line 30

Warning: Unable to move 'C:\WINDOWS\TEMP\phpE365.TMP' to
'.\s3cr37\sveskefiler\tablerender_nereus2.jpg' in
c:\inetpub\webpub\sb\s3cr37\uploadsveskefiler.php on line 30

er der nogen der har en ide om hvordan jeg kan løse dette? er det evt. noget
ekstra sikkerhed under apache jeg skal have indstillet? (kører på windows
maskine)

mvh Michael