V:Hvad skal man vælge?
Fra : L@rs

Dato : 19-11-01 21:56

Hej NG

Hvis man er trær af Stofa
pga max 4 GB pr. måned
alt for mange manglende filer i newsgrupperne
for ofte nede perioder
problemer med mail
kun en mail adr.

og man gerne vil have FLATRATE - hvad skal man så vælge

Og hvad er forskellen på f. eks, Tiscalis Modem / router forbindelse?

Jeg vil selvølgelig have det så billigt som muligt :)

Med venlig hilsen

Lars

Fra : noname

Dato : 19-11-01 22:43

On Mon, 19 Nov 2001 21:56:29 +0100, "L@rs" <lars9999@excite.com>
wrote:

> [...]
>
>Og hvad er forskellen på f. eks, Tiscalis Modem / router forbindelse?
>
>Jeg vil selvølgelig have det så billigt som muligt :)

Kan varmt anbefale Teledanmark Netexpress

Tdc har stort set ingen manglende filer i nyhedsgrupperne + har alle
de grupper du har brug for

Har haft Adsl fra Tdc i 9 måneder og har ikke været utilfreds en
eneste gang.

Forskellen på router og modem er at du med en router kan koble flere
pc'er på nettet -det kan du ikke med modem...

Fra : Svend

Dato : 20-11-01 06:37

wrote:

>Hvis man er trær af Stofa
snip
>og man gerne vil have FLATRATE - hvad skal man så vælge
>
>Og hvad er forskellen på f. eks, Tiscalis Modem / router forbindelse?

I dag ville jeg foretrække en Tiscali router løsning p.g.a. sikkerhed,
fleksibilitet og ingen drivere. En hver internetopkobling kan med den
rette software deles, det er dog nemmest med en router.
Hos Tiscali og CC kan du selv ændre ved din router & der er ikke så
mange ting "skrevet med småt" du skal kontrolere først.

Ham der "Noname" må tale i mod bedre vidende, TDCs newsserver var nede
i 24 timer torsdag d. 15/11-01, siden har det været meget besværligt
at vriste nye meddelser ud af den.
TDCs nye newsserver er sat i drift for knap ½ år siden og er stadig
ustabil, men det er den eneste nyhedsserver i dk som bærer et fuldt
binary feed. Mængden af binarys i news er imho den eneste ting der er
en fordel ved TDC.

Jeg har været hos TDC i 2 år, det første år var der næsten ugentlige
problemer med adsl, i år har det været meget bedre selv om jeg i april
har måtte undvære adsl i 3 uger. I år er der ca. 1 måned i mellem at
jeg oplever problemer.