Et godt gammeldags prisspørgsmål!
Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 19-11-01 21:18

Jeg er i den lykkelige situation, at jeg netop har anskaffet en ny
lejlighed - dvs. jeg skal selvfølgelig af adsl... Men det koster - holder
efterfølgende beregninger?

Telefon abb. med favorit ca. 135 pr. måned
Ekstra for ISDN: 50 pr. måned
ADSL 1024/256: 535.

Dvs. at jeg ved at vælge TDC BB for jeg det samme for kun: 649,-

Kunne jeg få det samme billigere på andre måder? Hvad er fordele hvad er
ulemper?

Jeg har ingen præferencer overfor TDC, WOL, CC.

Hvad vælger I?

--
Mvh,

Martin Rise Christensen

E-mail: martin@rise.dk
Http://www.rise.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-11-01 21:24

"Martin Rise Christensen" <martin@rise.dk> wrote in message

> Dvs. at jeg ved at vælge TDC BB for jeg det samme for kun: 649,-`

Uden at sige for meget,,, er det helt sikkert det billigste at vælge BB
løsningen....

du skal så lige medregne oprettelses prisen....

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 19-11-01 21:28

> "Martin Rise Christensen" <martin@rise.dk> wrote in message

> Uden at sige for meget,,, er det helt sikkert det billigste at vælge BB
> løsningen....
>
> du skal så lige medregne oprettelses prisen....

Så hvidt jeg kan se, vil det altid koste mig 950 for ISDN/Analog + i bb's
tilfælde 245,- for oprettelse - hvilket jeg også finde ret billigt.

Nu skriver du "uden at sige for meget" - er TDC BB et dårligere produkt
eller?

--
Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : Steen

Dato : 19-11-01 22:38

Nej det er omvendt det nyeste, og på mange måde et lettere produkt at
håndtere da du selv kan bestille/opbygge din løsnbing som du vil, og så er
det, så vidt jeg ved den eneste bridged ethernet løsning, og dermed - totalt
driverfrit, at tilslutte sig til, så snart du har opkoblet maskine i normalt
netværk

MVH

Steen
Og det er kun på egne vegne

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 19-11-01 22:43

"Steen" <stonehenge@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
totalt
> driverfrit, at tilslutte sig til, så snart du har opkoblet maskine i

Se, det var også det jeg selv havde konkluderet mig frem til - det er altid
rart at få ens konklusioner bekræftet. BB it is.

Ringer og bestiller i morgen (når realkreditlånet er skrevet under

--
Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : Mikkel C. Simonsen

Dato : 20-11-01 03:50

Steen wrote:

> [...]
> driverfrit, at tilslutte sig til, så snart du har opkoblet maskine i normalt

Pro@ccess fungerer på samme måde.

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen

Fra : Sensation

Dato : 20-11-01 15:27

"Mikkel C. Simonsen" <mcs@post5.tele.dk> wrote in message

> Pro@ccess fungerer på samme måde.

det må være den nye version ?

-Rune

Fra : Mikkel C. Simonsen

Dato : 20-11-01 20:05

Sensation wrote:

> "Mikkel C. Simonsen" <mcs@post5.tele.dk> wrote in message

> er
> totalt
> normalt

> det må være den nye version ?

Ja, med den nye version får du een fast adresse. Så du giver bare dit
netkort den faste ip-adresse og skrotter routeren. Hvis du vil have
Pro@ccess med flere ip-adresser skal du dog stadig bruge en router -
bare ikke TDCs standard-router.

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen