Ny gruppe til køb og salg
Fra : Linda Christie Pouls~

Dato : 19-11-01 21:05

Hejsa!

Ja - mindsandten om ikke det lykkedes at få oprettet
dk.marked.privat.dyr.hest - og det endda uden en afstemning.

Så nu har vi fået vores eget forum for køb og salg - skulle vi ikke
se, om vi kan få gjort mest muligt reklame for gruppen, så der bliver
så mange brugere så muligt - det vil gøre gruppen så interessant som
muligt.

Mange hilsner

Linda

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 19-11-01 21:22

In article <lapivtof5bepgulct3e9pptholf5h7v7gq@4ax.com>, Linda Christie Poulsen wrote:

[klip]

> [...]
> se, om vi kan få gjort mest muligt reklame for gruppen, så der bliver
> så mange brugere så muligt - det vil gøre gruppen så interessant som

Det lyder som en god ide, omend jeg er ikke helt sikker på
at diverse heste websteder er alt for glad for at vi poster
et indlæg om at nu kan folk også bruge dk.marked.privat.dyr.hest
til køb og salg. Har nogle af dem lavet "reklame" for deres
websted her inde ?? Jeg kan ikke lige huske nogen.

ion++

"klip unødig text væk", "svar nedenunder" og "ingen krydspost"
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Linda Christie Pouls~

Dato : 20-11-01 11:54

On Mon, 19 Nov 2001 20:21:36 +0000 (UTC), bendtsen@diku.dk (Jon
Bendtsen) twrote:

> [...]
>til køb og salg. Har nogle af dem lavet "reklame" for deres
>websted her inde ?? Jeg kan ikke lige huske nogen.

Bare rolig Jon - jeg har ikke tænkt mig at spamme nogen med reklamer -
men blot opfordre alle, til at reklamere for nyhedsgruppen vha.
mund-til-øre metoden!

Linda

Fra : PiaR

Dato : 22-11-01 15:32

> [...]
> til køb og salg. Har nogle af dem lavet "reklame" for deres
> websted her inde ?? Jeg kan ikke lige huske nogen.

5/11 var der en reklame for www.ryttersnak.dk skrevet af webmaster Niels
Henriksen

PiaR

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 22-11-01 18:36

In article <3bfd0db7$0$759$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, PiaR wrote:

> 5/11 var der en reklame for www.ryttersnak.dk skrevet af webmaster Niels
> Henriksen

ja, jeg så det godt. Jeg synes det var uhøfligt, men jeg
ønsker stadig ikke at spamme hans website med henvisniger
til dk.marked.privat.dyr.hest

ion++

"ingen krydspost". Se http://usenet.dk/netikette/quote.html