hvilke serverkomponenter skal/kan jeg inst~
Fra : Jesper

Dato : 19-11-01 18:41

Jeg vil til at lære at programmere med asp og php og få det til at virke med
acces og sql. Jeg har i øjeblikket pws installeret på computeren. Hvad skal
jeg ellers installere for at jeg kan afprøve det jeg laver uden at skulle
uploade det hele til en host først? Så der er altså er en localhost hvor
disse funktioner virker??

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-11-01 22:43

On Mon, 19 Nov 2001 18:40:58 +0100, Jesper wrote:

> [...]
> uden at skulle uploade det hele til en host først? Så der er altså er en
> localhost hvor disse funktioner virker??

ASP burde virke uden videre, da det er integreret i pws. For at anvende
PHP derimod kræver det, at du har installeret en fortolker; den kan
hentes her: http://www.php.net.

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen