flash tutorial
Fra : Jeppe

Dato : 19-11-01 18:28

Hej jeg vil gerne vide om der er nogle der kender en god tutorial til Flash
5

Hilsen jeppe

Fra : Tonni Elkjaer

Dato : 19-11-01 19:14

Der er en del hjemmesider med tutorials til Flash, en af mine favoriter er
www.were-here.com

Tonni
www.3d4u.dk

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 19-11-01 22:54

Jeppe <Familien.Noergaard@xxxmail.tele.dk> wrote:

> Hej jeg vil gerne vide om der er nogle der kender en god tutorial til Flash
> 5
>
> Hilsen jeppe

Hej Jeppe!

Her er et par forslag.

Et godt sted at starte sin søgning ang. alt hvad der har med Flash at
gøre er efter min mening:
http://www.flashkit.com
-deres tutorials er inddelt efter emner.

http://www.flashplanet.com/
-deres tutorials derimod er inddelt i tre sværhedsgrader.

Hvis det kun drejer sig om actionscripting er der:
http://www.actionscripts.org/

http://www.computerarts.co.uk/
-skriver nogle gange om Flash og har også et par tutorials.

God fornøjelse.

Hilsen Henrik

Fra : Peter

Dato : 19-11-01 22:52