Access?
Fra : Martin Aakjær

Dato : 19-11-01 18:29

Jeg har lige et spørgsmål, som måske lyder lidt dumt.
Jeg skal sammenligne en Interbase database med en Access database, og er i
den forbindelse kommet lidt i tvivl om noget.

Er Access en desktop database?

Jeg har ikke kunne finde noget konkret svar på det, men jeg synes der er
meget det peger i den retning.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-11-01 20:32

"Martin Aakjær" <aakjer@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er Access en desktop database?
>
> Jeg har ikke kunne finde noget konkret svar på det, men jeg synes der er

Muligvis fordi du "spørger" forkert
Og ja Access er en desktop database (ISAM), en del af MS Office Professional
Programmet har endda sin egen gruppe:
dk.edb.database.ms-access

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Martin Aakjær