hvad gør jeg med stakkels Milo ? stor valp~
Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 19-11-01 18:05

well her er han til en start :
http://home19.inet.tele.dk/freyaogb/vov.htm

sagen er at han kommer fra Italien hvor han har været vand til at gå
sammen med 5-6 andre store hunde - han er fra maj i år ½ skots teriier
tror jeg & ½ mexicansk hårdløs - men falder ud efter Terrien.

well han blev givet til en familli i jylland og de har åbenbart ikke
en kæft skabt i livet om at have hund - så han er blevet noget sær er
bange for ham der ham og har bidt en anden hund - men det var i leg
tror - nå nu vil de af med den - nu ved jeg ikke hvor meget skade han
har nåed at tage på en måned ?
men i et godt hjem er det min klare formodning at man sagtens kan
bygge den op igen til at være en go hund - så nu skal jeg bare have
fundet et sådan hjem - man må well stille nogen krav til dem der for
ham om at de lader ham Chippe vacinere osv.
han har både pas & rabias vaccination - men man skal jo være sikker på
at den ikke havner ved en eller djævelsk person der sælger ham til
dyre forsøg o.lign - men gode råd evt løsninger vil jeg blive meget
glad for .... jeg kan træffes på chokmah999@hotmail.com - jeg har selv
han søster som er en fortrinelig hund - jeg har svært ved at vende
hende af med at gø af folk også har hun en stor kærlighed for at løbe
efter jokker og cykelsiter - men jeg synest vi begynder at komme efter
det - hun sider på mine skulder i det skrivne øjeblik det er det næst
bedste efter at ligge under dynen sammen med mig :) men sandligt også
gerne aflne - kommer fint ud af dte med husets kat !
alt i alt en rodet historie
men håber der er nogen der kan hjælpe mig
MvH
Bo M Mogensen