Opdater af en side
Fra : Jan Kristensen

Dato : 19-11-01 17:14

Hej

hvordan får man en side til at opdater sigselv efter f.eks

2 min.

Mvh

Jan Kristensen

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 19-11-01 18:18

> hvordan får man en side til at opdater sigselv efter f.eks
> 2 min.

Det kan du så vidt jeg ved ikke i ServerSide sprog / teknologire, der skal
du over i noget ClientSide som fx, Java.

mvh. Henrik

Fra : Mads United

Dato : 19-11-01 19:03

"Henrik Hejbøl Jensen" <henrik@hejboel.dk> wrote in message

> Det kan du så vidt jeg ved ikke i ServerSide sprog / teknologire, der skal
> du over i noget ClientSide som fx, Java.

ikke java... men javascript.. der er STOR forskel

den linie i <head> refresher efter 60 sekunder

du kan også redirecte til en ny side på den måde :

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 20-11-01 05:33

> ikke java... men javascript.. der er STOR forskel

Ja, naturligvis... undskyld......

\Henrik

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 19-11-01 19:06

"Henrik Hejbøl Jensen" <henrik@hejboel.dk> wrote in <a8bK7.239$8%.30766
@news000.worldonline.dk>:

>Det kan du så vidt jeg ved ikke i ServerSide sprog / teknologire, der skal
>du over i noget ClientSide som fx, Java.

joeh ... det kan man godt. De HTML-tags som Mads refererer til har alle en
pendant til HTLM-headers som man kan sætte.

Fx:

Response.AddHeader "Refresh", "5;URL=http://stocholm.dk/"

eller

Response.AddHeader "Refresh", "5" (jeg er ikke helt sikker på denne)

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Jan Kristensen

Dato : 21-11-01 16:06

Hej

tak for svarerne. Nu er der lidt at lege med.

Jan