Ka' det passe at der ikke har været indlæg~
Fra : Jørgen S.

Dato : 19-11-01 12:23

Hej NG

Hvad er der galt, jeg har ikke set nye indlæg i NG siden den 15.11.2001

MVH

Jørgen Storgaard
storgaard@adslhome.dk

Fra : BorreBoy

Dato : 19-11-01 12:52

"Jørgen S." <Storgaard@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hvad er der galt, jeg har ikke set nye indlæg i NG siden den 15.11.2001
>
> MVH
>
> Jørgen Storgaard
> storgaard@adslhome.dk

Har haft samme problem. Slet din nyhedskonto, og tilføj den igen.

Fra : JackD

Dato : 19-11-01 15:42

TDC Har problemer med deres newsserver.
Brug evt. sunsite.auc.dk som news server.

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 19-11-01 17:16

JackD wrote:

> TDC Har problemer med deres newsserver.
> Brug evt. sunsite.auc.dk som news server.

NEEEJJJ ikke sunsite.auc.dk
Det er da utroligt, at folk endnu ikke har fundet ud af at
sunsite.auc.dk for ca 1 år siden blev omdøbt til sunsite.dk.
Derfor brug sunsite.dk og ikke sunsite.auc.dk

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.

Fra : Jens Petersen

Dato : 19-11-01 19:55

On Mon, 19 Nov 2001 17:15:30 +0100, Kenneth Kristensen
<kenne@control.auc.dk> wrote:

>NEEEJJJ ikke sunsite.auc.dk
>Det er da utroligt, at folk endnu ikke har fundet ud af at
>sunsite.auc.dk for ca 1 år siden blev omdøbt til sunsite.dk.
>Derfor brug sunsite.dk og ikke sunsite.auc.dk

Kan det ikke være lige meget, det går da lige langsomt?

--
Jens

Compromise: making sure that nobody gets what they really want.