hjemmeside om hjemmelavede ting søges
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 19-11-01 11:17

Hej NG

Her i sommers fand jeg en addresse herinde til en norsk hjemmeside hvor der
var "opskrifter" på hvordan man lavede stofhuler og lign. Er der nogen
herinde som kender addressen?
Håber at i kan hjælpe mig.

mvh Cindie og Pjevs

Fra : Carsten Thorsen

Dato : 24-11-01 12:22

Jeg kan fortælle dig, at jeg selv har lavet et klatretræ til vores to
missere. Måden jeg gjorde det på var, at besøge den lokale tæppehandler og
få et af de rør som tæpperne bliver leveret på. Dette ville han hellere end
gerne af med. Derpå købte jeg en gang kontaktlim samt en rest af et
kokustæppe, og vupti havde jeg et gulv til loft klatretræ. Træet står lige
ved en reol, og er holdt fast med et par træklodser jeg har banket ned i
gulvet. For oven har jeg skruget en skruge i reolsystemet og bundet træet
fast til skrugen med et stykke snor fra gulvtæppet (så er snoren samme
farve).
I alt kostede det mig ca. 100 kr. for et stort klatretræ.
Håber du kan bruge det til noget.
M.v.h.
Carsten
Cindie Iwersen <ciwr@obel.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:B81E9AC8.29D6%ciwr@obel.auc.dk...

Fra : Cindie

Dato : 24-11-01 12:46

Hejsa NG

Jeg har langt om længe fundet siden jeg ledte efter, den er svensk(sorry) og
addressen http://come.to/softspot
håber at i måske kan blive inspireret til nogle spændene julegaver til jeres
katte.

mvh Cindie og et snork fra en sovende Pjevs

Fra : Cindie

Dato : 24-11-01 12:47

Hej Carsten

Mange tak for din respons. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal sætte det ind
på siden, for jeg ledte kun efter links til andre sider hvor man kunne se
hvordan det bliver lavet og illustreret. Men du skal ha tak aligevel. Nu kan
jeg da sætte kæresten til at lave et klatretræ til Pjevs. Her er forresten
addressen til den side, så kan du se hvad det er for noget og måske blive
inspireret til en spændene julegave til din kat.
: http://come.to/softspot
Jeg vil næste år måske udvide hjemmesiden, Så vil jeg gerne bruge din
beskrivelse, hvis jeg må. Lige nu skulle vi på min uddannelse bare lave en
hjemmeside og så valgte jeg at lave en side om katten + det skulle være en
ressourceguide så man kan finde informationer om gode sider på nettet om
katte.

Men tak for hjælpen aligvel.

mvh Cindie og et spinbrum fra Pjevs