Se mine heste på min ny hjemmeside
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 19-11-01 11:32

Hej
Jeg har lavet en hjemmeside og her kan I se vores 9 heste. Det er 2 heste og
7 ponyer. Jeg håber I vil syntes om siden. I starter på linket og går op til
mine dyr og finder mine heste. Samtidig venter vi (Myra) føl. Hende købte vi
på Egeskov marked, fordi vi ikke kunne tåle og se hvordan hun blev slået
fordi hun ikke kunne gå særlig godt. Men hun havde heller ikke fået ordnet
hove. I dag er hun blevet rolig og glad, en rigtig kælepotte.

www.alice-trauelsen.dk

Mange heste wrinsk
Pølse, Grønne, Mia, Corry, Princkie, Mama, Buffy, Cockie og Myra.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 19-11-01 12:36

In article <3bf8df3d$0$87725$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Alice Trauelsen wrote:
> [...]
> fordi hun ikke kunne gå særlig godt. Men hun havde heller ikke fået ordnet
> hove. I dag er hun blevet rolig og glad, en rigtig kælepotte.

Hvad med at lave en "næste hest" link, eller lade oversigten over heste
forblive på skærmen selvom man ser detaljerne på hver hest?? Det er
lidt besværligt at skulle helt op til "back" knappen hver gang.
Ellers en fin side, dog lidt synd at den ikke helt følger html
standarten. Derved kan du risikere at blinde og andre handikappede
ikke kan læse din side, det er sjældent, ivertfald for blinde, at
de bruger IE. Desuden er der også dem der bruger selector, og andre
af den slags ikke computere til at surfe med, og endelig findes der
folk der ikke bruger windows, og så kan de evt. ikke se siden, eller
se den helt så godt. Så jeg vil godt opfordre dig til at forsøge at
gøre siden tilgængelig for så mange mennesker som muligt.

Du kan teste om din hjemmeside følger html standarten her:
http://validator.w3.org/

ion++

"klip unødig text væk", "svar nedenunder" og "ingen krydspost"
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Eskil Haug

Dato : 12-12-01 20:04

Heisan!

Skulle gjerne hadt Pølse til jule-middag.