Mailinglist
Fra : NerdyGuy

Dato : 19-11-01 00:28

hejsa

Hvis nu jeg har en database med over 100 emails ville det så ikke tage en
krig at sende den via. mail() i et PHP script?
Nogen der har en måde hvorpå det kan laves??

Martin Johansen aka Nerdyguy

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 19-11-01 09:15

NerdyGuy skrev:

> Hvis nu jeg har en database med over 100 emails ville det så ikke tage
> en krig at sende den via. mail() i et PHP script?
> Nogen der har en måde hvorpå det kan laves??

Send det vha. Bcc.

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : NerdyGuy

Dato : 19-11-01 12:44

Hej igen

Kan du give et eksempel på det??

Martin Johansen aka NerdyGuy

Jonas Koch Bentzen <ingen.emailadresse@eksempel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9taf28$b5q$2@sunsite.dk...

Fra : Niels Andersen

Dato : 19-11-01 12:41

"NerdyGuy" <nerdyguy@lazy.dk> wrote in message
> Hvis nu jeg har en database med over 100 emails ville det så ikke tage
en
> krig at sende den via. mail() i et PHP script?

100 emails er altså ikke noget særligt.
Jeg prøvede lige at sende 100 mails til mig selv. Det er på min egen
MEGET gamle/langsomme server, på en linje er er KRAFTIGT belastet (en
lille linje, hvor der downloades over adskillige sockets). De kom
igennem på få sekunder.

> Nogen der har en måde hvorpå det kan laves??
Bare send dem...

Hvis du bliver nervøs for 30-sekunders-grænsen, kan du jo sætte den op,
eller fjerne den.

--
Mvh.

Niels Andersen