IE 6.0
Fra : Erik Rask

Dato : 18-11-01 20:02

Jeg kører Windows XP med Internet Explorer 6.0

På mystisk vis er Explorer begyndt at starte browseren 4 - 6 gange, hver
gang jeg logger på internet, hvor jeg normalt kører med en fast startside.
Bl. a. startes altid en side, der hedder GOHIP.COM, sammen med andre
sider.Jeg er bestemt ikke interesseret i at se alle disse sider, der er
forskellige Microsoft søgesider.
Jeg blanker feltet for startside ud i indstillinger; men næste gang, jeg
logger på, er det igen fyldt med en masse mystiske adresser, og alle disse
sider startes.

Er der nogen, der ved, hvordan jeg undgår dette?

På forhånt tak!!

Erik Rask

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-11-01 20:59

Sun, 18 Nov 2001 20:02:18 +0100, skrev "Erik Rask"
<erikrask@post4.tele.dk>:

>Bl. a. startes altid en side, der hedder GOHIP.COM, sammen med andre
>sider

Gohip fjerner du med
<http://www.gohip.com/remove_browser_enhancement.html>
--