Salg af Mikael Kvirum billede
Fra : Jan Drøschler

Dato : 18-11-01 18:08

Er der nogen som ved hvordan man kan sælge et billede via internettet.
Eksempelvis ved auktion, køb/salg sites eller lignende !
Jeg har p.t. mulighed for at sælge et billede malet af Mikael Kvirum

Jan

Fra : max

Dato : 18-11-01 19:44

"Jan Drøschler" <jandr@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Eksempelvis ved auktion, køb/salg sites eller lignende !
> Jeg har p.t. mulighed for at sælge et billede malet af Mikael Kvirum

Hva med at smide et foto op på dk.binarer - Hvis det er et godt maleri er
jeg MEGET interesseret.. Men ellers har jeg ikke indtryk af at det er en god
ide at sælge kunst på nettet, så helt ærligt tror jeg du får mere ud af at
henvende dig til et galleri der forhandler Kvium eller et af de store
auktionshuse.. mvh max