Fujitsu Siemens Memory Bird 64Mb
Fra : Heidi Bille

Dato : 18-11-01 15:42

Jeg håber at dette er den rigtige gruppe ...

Kender I Memory Bird fra Fujitsu-Siemens?
Er der nogen, der har gode/dårlige erfaringer med Bird'en?
Hvor kan den købes (billigst forstås ?
Er der noget der er bedre/billigere - med samme "bærbarhed"?

--
Life is a process - not a principle
A mystery to be lived - not at problem to be solved

Fra : Morten Kristensen

Dato : 15-12-01 21:15

Jeg har kun gode erfaringer med Memorybirden.
Den fungerer upåklageligt. Man kan skiftet mellem
flere birds uden at skulle genstarte pc'en.
Og man kan skrive, læse og slette med en rimelig hastighed.

Jeg har købt mine tre hos Elgiganten.
De tager ca. 800kr for en 64MB.

Der kommer snart (har jeg hørt) en 512MB version.
Der findes en 128MB nu.

Ellers kan du bruge flashkort/memorystick (dem til digitalkameraer).
De kræver dog, at pc'en er udstyret med en kort-læser.
Her er Menorybirden mere praktisk, da alle (næsten) computere
har USB som standard.

-Morten

Heidi Bille wrote:

> [...]
> Hvor kan den købes (billigst forstås ?
> Er der noget der er bedre/billigere - med samme "bærbarhed"?
Morten Kristensen; mailto:mokris@image.dk
Phone +45 3871 2114 - GSM +45 2682 4053