Farvel!
Fra : Miki Hoe

Dato : 18-11-01 15:10

Hej alle!

Jeg er kommet til den beslutning at jeg ikke gider det her mere!

Jeg kom her fordi jeg gerne ville høre om heste og de problemer der måtte
være der, give gode råd mv..... I stedet har jeg siddet her og hidset mig op
over at nogen her i gruppen går så højt op i regler at man ikke kan få lov
til at stille et skide spørgsmål!

Derfor har jeg valgt ikke at være "medlem" af denne gruppe mere!

Tilgengæld har jeg selv lavet mig en "gruppe" en igroup

www.hesteviden.igroups.dk

hvor alle jer der er lige så trætte af den her gruppe som jeg er, er
velkomne!! Åben gruppe for alle med mulighed for afstemning og forumer plus
interne beskeder... Prøv at kigge ind!!

-miki-

p.s. Ja jeg ved godt at det er postet forkert!! Men se det fra den lyse
side! I vil aldrig høre fra mig igen her!! SMILE!!

Fra : Pegasus

Dato : 18-11-01 15:31

"Miki Hoe" <mikihoe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Derfor har jeg valgt ikke at være "medlem" af denne gruppe mere!

Jeg er ked af, hvis jeg har startet alt det.

Forhåbentlig vil du lige læse min datters svar på dit indlæg.

Pegasus

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 18-11-01 17:10

"Pegasus" <troemoe.delme@hotmail.com> wrote in message
> Jeg er ked af, hvis jeg har startet alt det.
>
> Forhåbentlig vil du lige læse min datters svar på dit indlæg.
>
> Pegasus

Hej
Nej du har ikke startet alt dette, så det kan du bare tage med ro. Det har
begyndt for længe siden, med at det har vært nogen som ikke lige har kunnet
finde ud af at vi er alt for forskellige, og at det ikke er alle som har
lige god pejling på hvordan indlæg sættes op 100 % presist. At I så kom til
at sende jeres indlæg fire gange, er jo en fejl som kan ske af og til.
Hilsen Ditte

Fra : Pretty Fancy

Dato : 18-11-01 20:52

> [...]
op
> over at nogen her i gruppen går så højt op i regler at man ikke kan få lov

Jeg håber at denne "afgang" fra gruppen kan lukke og slukke denne
diskussion!
Jeg synes der er drøn ærgeligt at man skal miste et medlem med stor heste
forstand bare pga nogle skulle vise hende/ham til rette.
Jeg har ikke selv postet meget her i newsgruppen, for jeg var bange for at
nogle skulle hakke på mig det bryder jeg mig ikke om, men jeg har brugt
nogle at Miki's svar. For det var gode og velovervejede svar!

> Derfor har jeg valgt ikke at være "medlem" af denne gruppe mere!
> p.s. Ja jeg ved godt at det er postet forkert!! Men se det fra den lyse
> side! I vil aldrig høre fra mig igen her!! SMILE!!

Hvor er det trist at du forlader os Miki med den indstilling til os andre.
Det er trods alt ikke os alle der har gjort dig noget galt vel??

Venligst
PF

-og undskyld at mit svar her er Off Topic.. skal aldrig ske igen!!